SEbuah wadah yang diciptakan untuk aku,biar aku yang menilai,untuk kepentingan aku...

Polonggos

Foto saya
kampong Melayu, penang, Malaysia
22 tahun hidup di dunia..since 28 february 1988.

Rabu, 22 Julai 2009

PENTAS


Ada orang cakap pentas ini untuk bekraya..
Ada orang cakap pentas ini untuk lahirkan bakat..
Ada orang cakap pentas ini untuk cari kepuasan
Ada orang cakap pentas ini untuk hilangkan masalah..
Ada orang cakap pentas ini untuk tunjuk jaguh..
Biar apa pun yang orang itu cakap..
Sebab pentas ini tetap pentas ini..

8 reaksi:

Deana Amane berkata...

ABU...pentas tu tetap pentas tapi yang penting apa yang ada di atas pentas itu

abu musarrif bin abu bakar berkata...

misa amane-yaaaa ,kadang2 cantik,kadang2 x heee

crunchyahcock berkata...

abu, hang jgn ingat aku buta IT.. aku dah baca apahang tulis pasal aku.
apapun kami tetap best!!! kau juga best dan kita mmg best mcm suzuki best hahahahahahaha


p/s;andai kami menang, kami x lupa hang. andai kami kalah, kami tetap akan bongkak!! JAMBORE!!! (baca dgn suara aku-lanun)

Pegawai Khalwat berkata...

Mestikah berteater di pentas?

abu musarrif bin abu bakar berkata...

0crunchyachock-haheee yang pnting klu mng,kna bwa p kl,hehee.jambore

pgawai khalwat-pentas 2simbolik ja,ehehee

tegezoot berkata...

mamu dah stuju bawak kita semua pi KL

PuTeRi CaHaYa berkata...

ya...!! pentas....

hurm...
simbolik...

hans berkata...

keunikan pentas terletak pada kehebatan pelakonnya

masih ada lagi bintang pada malam ini?atau hanya sunyi menemani hari..