SEbuah wadah yang diciptakan untuk aku,biar aku yang menilai,untuk kepentingan aku...

Polonggos

Foto saya
kampong Melayu, penang, Malaysia
22 tahun hidup di dunia..since 28 february 1988.

Selasa, 21 Julai 2009

HANYA LALA

jarang sekali dapat tengok teater macam 'HANYA LALA'.Sebuah persembahan yang penuh tenaga.Mungkin unsur muzik banyak membantu persembahan ni.Isu kezaliman di palestin dihurai dengan cara mereka sendiri.Tak banyak yang aku nak tulis kat sini.Mungkin ada kawan2 yang lain dapat mengkritik keseluruhan persembahan di blog yang lain.Pendek kata,rugi wo sapa yang x g tngok malam ni.wuwuwuwuwu

5 reaksi:

PuTeRi CaHaYa berkata...

yup...1 pembaharuan dr penulis katanya...
Mmg best lah...
Fatimah...
Kak ida ada mnta dia n d geng utk bkerjasama dgn LEQIU...
dia on jerk... hehe, suuurryy...k.ida mmandai je..

toing!!
(",)

Anak Antu Seni berkata...

hua aaa (menguap) bc entri ni

abu musarrif bin abu bakar berkata...

ptri lighting-toing3 hii

ajo antu-blog ni ibarat bantal bg owang ngantuk.heheh

Pegawai Khalwat berkata...

Pemalas!

Unknown berkata...

Abu, thnx sbb mai support mlm tu..
ai, masuk pertandingan ceritera lestari nampak...huhu...

masih ada lagi bintang pada malam ini?atau hanya sunyi menemani hari..