SEbuah wadah yang diciptakan untuk aku,biar aku yang menilai,untuk kepentingan aku...

Polonggos

Foto saya
kampong Melayu, penang, Malaysia
22 tahun hidup di dunia..since 28 february 1988.

Khamis, 15 Julai 2010

kosong..

tiada apa yang menarik berlaku di sini,,tapi masih bercita2 menuju ke sana,,,
semuga perjalanan ini selamat ,dan sampai ke sana dengan penuh bahagia,,



0
/ \ ---------------> .....SATU....
/ \

3 reaksi:

hans berkata...

amacam abu?
lepas raja lawak apa projek terbaru?

p/s : Review Film : Mantra Filem Seram Paling Terbaik Keluaran Metrowealth?ex

abu mamu@polonggos berkata...

yahhaa,,boley la hans,,skit2,,ang wt pa skung?

hans berkata...

aku skrg mengaji dekat Uitm Shah Alam
hang apa cer skrg?


den nak kongsi video yang mampu buat ekau muda 10 tahun dari usia sebenar selepas menontonnya

p/s : Lagu Waka Waka versi terbaru..Shakira Kalau Tengok Nih Confirm Nangis

masih ada lagi bintang pada malam ini?atau hanya sunyi menemani hari..