SEbuah wadah yang diciptakan untuk aku,biar aku yang menilai,untuk kepentingan aku...

Polonggos

Foto saya
kampong Melayu, penang, Malaysia
22 tahun hidup di dunia..since 28 february 1988.

Isnin, 19 April 2010

alooww blog..

asslammualaikum,,asanya dah berbulan2 aku sendiri tak tengok blog ni,so bila aku sendiri tak tengok blog ni maka blog ni pun tak ad orang yang nak tulis lah,,sebab blog ni aku yang punya kan?betul kan..?aihh minta maaf blog sebab aku sibuk memanjang tahun ni,,tapi,,memandangkan tadi ada seorang kawan yang minta untuk aku aktifkan kembali blog ni,,,maka dengan izin tuhan aku pun menulis entry ni,,alhamdullilah,,
Apa2 pun banyak yang telah terjadi dalam hidup aku sepanjang tahun ni,,dan aku ingin menulis di blog ni kembali,,walaupun x ramai yang membaca blog ni,,heehekkk..
Sekarang ni,,aku dalam proses penyucian jiwa,,,untuk menjadi apa?????????

INSAN CEMERLANG,,,,,,

3 reaksi:

Nyda Zamani berkata...

tulis jangan tak tulis
ada je yang akan membaca
=)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

abu,

tulis sal pengalaman di raja lawak..

bleh?

abu musarrif bin abu bakar berkata...

nyda- yahhhaa,, xpa xda owng baca pon xpa,,kiki

anis-wushh,,bagus gak idea 2,,nanti ak tlis,,tq

masih ada lagi bintang pada malam ini?atau hanya sunyi menemani hari..