SEbuah wadah yang diciptakan untuk aku,biar aku yang menilai,untuk kepentingan aku...

Polonggos

Foto saya
kampong Melayu, penang, Malaysia
22 tahun hidup di dunia..since 28 february 1988.

Rabu, 22 April 2009


Kali ini,izinkan aku melayarkan kata kata yang tersemat,
Bukan lagi nak ceritakan tentang aku,
Cuma bertanya apa kah semua ini..

Hari yang silih berganti,
Matahari yang punya waktunya,
Bulan yang menepati masa,
Hidup berjalan terus menuju ke arah utara..

Aku tak mampu nak melagukannya,
Tak mampu nak luahkannya,
Tak mampu nak lepaskannya..

Sakit bukan lagi sakit,
Luka telah sembuh,tapi mana parutnya,
Hidup dalam kotak kebingungan,
Dihiasi latar mimpi yang indah,
Mengaburi realiti penegak hari.

Dambaan hati siapakah yang sudi mendengarnya..
Kalau tidak yang segala MAHA …

Ilham tuhan untuk abu musarrif abu bakar -19.april-5.14am

4 reaksi:

The Island of NAMOYAKI, berkata...

Terima kasih kepada berita terkini:

ISU PEROMPAK & PERAGUT

Kami di Pulau Namoyaki sedang membuat TINDAKAN, Ayuh kita sama-sama BANTERAS!
http://zulabdulrahman.blogspot.com/2009/05/kami-di-pulau-namoyaki-sedang-membuat.html

The Island of NAMOYAKI, berkata...

salam abu,

we are fighters kan,
we are 'the genger'

fortis atque fidelis

The Island of NAMOYAKI, berkata...

salam abu,

we are fighters kan,
we are 'the genger'

fortis, atque, fidelis.

abu musarrif bin abu bakar berkata...

haha...fortis,atque fidelis,teroris..hee.pulau namoyaki?

masih ada lagi bintang pada malam ini?atau hanya sunyi menemani hari..